Herroepingsrecht – Klachtenregeling
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument. Dit geldt echter niet voor bederfelijke waar zoals vlees en vis. Retourneren is in dat geval niet mogelijk. Wel werkt BigSteaks.nl met een “Niet goed geld terug regeling”. Indien onze producten aantoonbaar gebreken bevatten zullen wij het aankoopbedrag plus de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen vergoeden.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retourneren.
Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@bigsteaks.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”